Sky of LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu Sky of LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu

Sky of LA

Blijf op de hoogte en volg Marijn en Kimberley

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wat vliegen de dagen toch om hier. Eergisteren zijn we uit Monterey vertrokken over de prachtige highway 1 kustroute naar Santa Barbara waar we een overnachting hadden. Helaas zat het weer dit deel van de route een beetje tegen wat het mooie uitzicht een klein beetje teniet deed. Eenmaal in Santa Barbara was het weer warm en zonnig zoals we gewend zijn. We zijn nog langs een strand gekomen waar alleen maar ' seal eliphants ' lagen, echt geweldig!
De dag erna zijn we doorgereden naar Los Angeles want ons rondje USA compleet maakt. We zijn natuurljjk even bij Malibu gestopt bij een strandje waar we het vette geluk hadden een groep walvissen/ orka's vlak bij de kust te zien zwemmen!! Echt geen woorden voor hoe het is om zo'n dieren in het wild mee te maken.
Eenmaal in LA zijn we naar Hollywood boulevard gegaan en hebben hier een beetje rondgehangen. Allemaal leuk om te zien maar je hebt het ook wel snel gezien haha. Beetje shoppen, beetje walk of fame en heel veel souvenirswinkeltjes! Wel een hele leuke sfeer.

Vandaag was onze laatste dag van de vakantie. Deze hebben we afgesloten met een bezoek aan Universal studios wat we beide echt super vonden. Leuke attracties, van angst in je broek pissen in house of horrors, zeiknat worden in Jurassic Parc, filmset van Desperate housewives, CSI etc. Heel leuk om mee te maken en omdat het op heuvelachtig gebied gebouwd is heb je er een prachtig uitzicht over LA. De dag hebben we afgesloten met een bezoekje aan de hometown of Sheldon ( voor de bigbangtheory kijkers onderons ) oftewel Pasadena en nu zijn we aan het uitvogelen hoe we ingodsnaam alles mee terug gaan krijgen in onze koffers!!

Dit is ons laatste bericht van deze reis. Morgen brengt KLM ons weer van Lax airport naar Schiphol toe en zijn we een levenservaring rijker en hebben we genoten van onze geweldige reis door West Amerika.

That's a wrap folks!!

• 10 Juni 2014 - 10:22

Annie:

Zo, heel veel indrukken op 1 dag zeg, ben benieuwd naar alle foto's. En om alles compleet te maken reageer ook ik de laatste keer op jullie verslag. Inpakken voor de vakantie is leuker, nu inderdaad passen en meten! Ben voorzichtig, let op elkaar en de spullen en hopelijk een net zo'n fijne terugvlucht als de heenreis. We verheugen ons op morgen, grtz van A + A + B + de rest ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ja ja 52 !

• 10 Juni 2014 - 17:06

Ron V:

Het was geweldig he. Ik had toch niks te veel gezegd.
    Jullie hebben echt vet mazzel gehad met het zien van de wilde beesten overal.
    Wij vertrekken straks ook weer vanuit New York naar Düsseldorf.
    Woensdag ochtend weer thuis en een hoop ervaringen rijker.
    Tot maandag.