Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Blijf op de hoogte en volg Marijn en Kimberley

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn alweer 2 en een halve dag in Las Vegas en dit is alweer de laatste avond.

Eergisteren zijn we vanuit Bryce canyon vertrokken en zijn we eerst naar Zion national park geweest, qua natuur voor ons tot nu toe het mooiste park! Het park zelf is alleen per transfer bus bereikbaar wat heel goed in elkaar zat en heel gemakkelijk was, geen parkeerstress en opgefokte mensen achter je. We hebben hier heerlijk gewandeld en van het vele moois genoten. Helaas hadden we maar een halve dag want we moesten ook nog doorrijden naar Vegas.
Ons hotel is Treasure Island wat pal aan de strip ligt en we slapen op de 32ste verdieping dus we hebben hier een heel mooi uitzicht. Je weet gewoon niet wat je allemaal ziet hier, het is zo overweldigend en ongelooflijk heet hier pffff....... zelfs snachts koelt het hier niet af.
S'avonds krioelt het van de mensen hier aan de strip en is het een grote neon light bowl en is er overal wat te doen. De hotels zijn reusachtig (In het Venetian kun je een heuse gondelrit doen in het hotel!) en je vind er de ene designershop na de andere en natuurlijk heeft elk hotel zn eigen show.
We zijn ook in de achtbaan geweest savonds met alle bedrijvigheid buiten (gaaafff!) en hebben we de oude strip bezocht wat nog veel leuker is, dat moet je gewoon gezien hebben als je in Vegas bent!
We zullen maar even niet beginnen over het gokken ;) (gelukkig is de dollar gunstig!).
We zijn ook nog gaan shoppen in een outlet hier en echt mensen: in Europa worden we opgelicht, hier is het echt stukken goedkoper en voor een shopaholic als ik is dit heaven on earth!

Nu zitten we nog even voor ons raam naar alle drukte beneden ons te staren
en alle prachtige lampjes die tot in de verte zichtbaar zijn. Nog even van genieten want morgen vervolgen we onze reis weer via Death Valley richting Yosemite national park.

Greetings from fabulous L.V. Nevada

• 31 Mei 2014 - 13:43

"Annie":

Is wel uniek om tussen de lichten van Vegas te vertoeven , eigenlijk zie je dat alleen op t.v. en nu slaap je op 32 hoog bijna op de strip ! Energiebesparing is daar ook niet zo van toepassing eigenlijk is het er nooit echt helemaal donker. Jullie liggen nu te pitten maak er straks weer een leuke trip van. Grtz van A B en birdies tot skypes maar weer .

• 31 Mei 2014 - 19:23

C&A Verstijnen:

Nice, Doe ook maar een gokje voor ons daar in Vegas. De Meiweek is bij ons voorbij en het was een super week. Zeer sportief en we zijn 2e met de uren. Helaas door een 2-tal foutjes de uren verloren. Maar het was een top week Gisteren na bijna 12 uur lopen ( 16 uur met 2x 2 uur pauze)was ik (C) zo kapot dat ik de Houseband maar overgeslagen heb. Ik lag rechtop te slapen bij de kachel.
    Jullie hebben nog een dikke 1,5 week. Leuk voor jullie maar wij zullen blij zijn als jullie weer thuis zijn.
    Volgende week maandag Metallica en daarna zien we elkaar weer. Geniet en shop ze (niet teveel want goedkoop kost ook geld hahahaha.

Greets van Pa en Ma