Hummers en paarden - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu Hummers en paarden - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu

Hummers en paarden

Blijf op de hoogte en volg Marijn en Kimberley

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Goedeavond allemaal,

Zoals gezegd hadden we gisteren ons hummer avontuur naar een waterslot canyon. De hummer rit er naar toe was echt gaaf. Lekker crossen door het ruige landschap en over rotsen waarvan je echt niet denkt dat een auto daar overheen komt! We waren met 4 man, echt een prive tour dus en dat was heerlijk. De hele canyon ter beschikking voor ons en niemand die in je weg loopt t.o.v de honderden bezoekers die per dag naar Antelope canyon gaan. Bij deze: secret canyon echt een aanrader;). Het licht in de canyon was zo ontzettend mooi en de gids hielp je met de juiste camera instellingen waardoor de foto's nog mooier werden. Een hele unieke ervaring, alleen al de hummer rit!

Later op de dag zijn we nog even naar Horseshoe bend geweest wat, hoe kan het ook anders, ontzettend mooi was en vervolgens hebben we nog even van het uitzicht genoten hoog bij Lake Powell om als laatste aan de rit naar Panquitch, Bryce canyon te beginnen.

Vanmorgen zijn we vroeg op pad gegaan naar Bryce Canyon voor onze paardrijtocht. Dit vonden we toch wel een van de uniekste dingen tot nu toe om zo'n landschap ter paard te ontdekken, echt wildwild west. Het was geweldig en we waren beide erg blij dat we niet van het paard afgedonderd zijn haha. Ik had een superpaard die precies aanvoelde wat ik wilde en dat was niet te wild doen! Marijn daarentegen werd met zn mooie 1m97 op een ezel kruising met paard gezet die van alle paarden het meest koppigst was en een uitgesproken eigen willetje had:):), hoezo karma?! Hahahah, zoals ik al zei het was uniek!

Na de paardrijtocht zijn we door Bryce canyon gaan wandelen; kapot waren we daarna met die mega steile hellingen en spierpijn van het paardrijden maar het was het zo waard om dit unieke landschap te zien.

Na een heerlijk wildwest dinner gaan we morgen eindelijk vertrekken naar Vegas!!! Maar eerst nog even slapen en dan via Zion nationalpark naar de eindeloze neon lichten.

• 27 Mei 2014 - 07:42

Annie:

Weet je zeker dat M het goede paard/ezel had K? Grapje? Is wel ff anders dan de Vaalserberg wat is het daar mooi zeg en ja dit voelen jullie wel aan je lijf een goede nachtrust doet wonderen trusten en morgen goede reis tot laters .

• 27 Mei 2014 - 10:10

C&A Verstijnen:

Hallo Kim en Marijn. Een mooi verslag van deze unieke ervaring Ik ( Pap) heb hem voorgelezen aan mam die hierna dit nogwel 2x gelezen heeft. We missen jullie maar zijn erg blij dat jullie deze ervaringen kunnen opdoen.
    Geniet van elke minuut

Groetjes Pap en Mam

• 27 Mei 2014 - 23:47

Remco:

Fijn dat we een beetje mogen meegenieten van jullie avontuur. Na een ruige Hummer rit met je ass op een halve ezel zitten.....Hahahaha karma ja :-) Het klinkt wijdts en ruig. Mooi dat die plekken nog bestaan op onze aarde. Geniet ervan!! Grtz Remco & familie.

• 27 Mei 2014 - 23:50

Remco: