Groot, groter, grootst - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu Groot, groter, grootst - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Marijn en Kimberley Vries - WaarBenJij.nu

Groot, groter, grootst

Blijf op de hoogte en volg Marijn en Kimberley

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Anaheim

Hi folks!

We hebben onze tweede volledige dag hier achter de rug en we beginnen eindelijk in het ritme te komen. Vanmorgen pas om 4u wakker geworden(!).

Na deze twee dagen komen we er nog niet over uit hoe groot hier alles is, echt ongelooflijk. 6 rijbaanse wegen, alleen maar grote auto's, heel veel extreem flinke mensen en werkelijk alles draaid hier om eten eten en nog eens eten. Je vind hier diners, taco bells en pizzatenten bij het leven. Het ontbijt bestaat bijna alleen maar uit zoetigheid met, godzijdank, wat brood dat je kan roosteren. Zelfs de jus d'orange is meer jus de sugar. Ik zweer het je; als wij terug komen zijn we minimaal 5 kilo bijgekomen en hebben we diabetes er gratis bijgekregen.... we moeten echt wennen aan de vorm van eten hier want zelfs in de supermarkt verkopen ze meer rotzooi dan gezond eten helaas.
Walmarts vind je hier ook overal, de een nog groter dan de ander!

Vandaag hebben we een dagje Disneyland California achter de rug. Helaas was de tablet leeg en kan ik nu nog geen fotos hiervan plaatsen. Disney is echt anders hier maar ergens ook het zelfde als in Parijs. Je zou verwachten dat het groter is maar dat valt echt tegen. Maar het was wel ooh zooo gaaf om hier te zijn geweest als echte Disney liefhebber. Jammer dat het erg druk was maar een stel wat ons aansprak vertelde dat dit heel normaal hier is. Dat is trouwens nog iets wat ons hier opvalt: iedereen is zo ontzettend sociaal en open naar elkaar toe. Je wordt continue vriendelijk aangesproken en wildvreemde komen een praatje met je maken..erg wennen! Vandaag stond ik (K) in de wachtrij en sprak een vrouw mij spontaan aan omdat we exact hetzelfde horloge omhadden! How weird is that?! Maar wel heel leuk. Morgen begint onze echte roadtrip en vertrekken we richting de Grand Canyon. We kunnen niet wachten om te zien wat ons te wachten staat want eerlijk is eerlijk; LA/ Anaheim is echt niet zo bijzonder..:)

• 21 Mei 2014 - 07:18

Marsha:

klinkt allemaal super, geniet ervan!

• 21 Mei 2014 - 08:49

Mam , Annie,:

Zo, dat is Big zeg gelukkig zijn jullie door je postuur dus opvallend ha ha en Juun is het rijden echt zo prettig genoeg beenruimte? Hier alles meer dan oke heel mooi weer en de Pets doen het uitstekend gr Mam

• 21 Mei 2014 - 14:47

C&A Verstijnen:

Ja dat van het eten hebben we al meer gehoord. Nu on the road. Kijk uit en geniet van jullie reis. Ben benieuwd naar het verslag over the grand canyon. Greets vanuit Cote de Azur France.